Första sydda klänningen

Herregud!! Mamma och jag fick för oss att hon skulle lära mig något från start till slut idag. Det tog banne mej hela kvällen! Det var iofs mysigt men tåååålamod ska man ha när man lär sig att sy.. Tack mamis! ♥ 


Gnäll för fan inte på den! Jag har slitit! (Mamma hjälpte en del.. ganska mycket.. haha!)



Jag vet att jag suger på att updatera just nu också. Men tyvärr är det mycket som pågår just nu. Imorgon jobbar jag nio timmar och ska direkt efter det träffa Emmis. (när var hur baby, du sover ju nu antar jag..?) För det går verkligen inte för mig att mobilblogga!? Vad har hänt..? Har ni samma problem?!

Nej. Måste så sova nu om jag ska orka imon.
Kärlek till er sötnosar

Kommentarer
Postat av: sanna

den blev ju skitsnygg! önskar att jag också hade någon som kunde lära mig sy :)

2008-05-23 @ 00:49:45
URL: http://genkigenki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0