Underbara vänner

Ååhh. jag sitter här nu och letar lite fakta om länderna i ska åka till. Det verkar vara sjukt fint i Malaysia och riktigt häftigt i Australien! Thailand är ju egentligen det enda stället som inte kommer bli en chock.

och eftersom jag sitter här och verkligen längtar efter vår resa (som btw går av stapeln om 134 dagar!) så kom jag och tänka på vilka underbara flickor jag kommer få åka med. Ni är det bästa som finns! Jag har fått ta en del stryk och lämnat vissa vänner bakom mig. Men ni har fått mig på fötter och det finns inga jag hellre vill åka med än just er.
(Gamla bilder som ger nostalgi-känsla!)



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: jenna

jättesöta bilder : )

2008-05-19 @ 00:26:44
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaaw va söt du är!!! fick fjärilar i magen när jag läste de, du gjorde mej väldigt glad. :D tihihih..

du är precis lika underbar duu!!!! <3<3<3



jag ska med läsa lite fakta hade jag tänkt mej. får se när ja hinner och orkar, ikväll kanske.



ÄLSKAR DEEEEEEJ

2008-05-19 @ 16:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0