Will you take this man..?

Hej alla!

Idag vaknade Bella och jag vid två på eftermiddagen och insåg att vi missat halva dagen.
Upp och hoppa och äta frukost. nu är hela släkten här och snart är det dags för Efter-maten-kaffe.
Kan behövas idag ja.

Igår var det utgång som sagt.. och jag lovade ju bilder så självklart mina vänner..

image164   
image165
Kärlek min vän.
Vi kan flumma.


Det var helt okej festkväll men det har varit bättre. Lite småsegt och äckliga drinkar igår! Ush.
Varför fick jag en äcklig drink Johannes?!
Och Pierre.. var klockan verkligen halv sju när du och elli pratade?!
Och sa jag något? Hm..
Lite småarg blev jag allt igår va? Inte bra..

Hur som helst så blir det till att vara hemma ikväll eller gå på bröllop. Jag har inte riktigt bestämt mig än..
Iofs är det en väldigt bra anledning till att klä upp sig, vilket alltid är superkul. Woohoo..

Snart är det tisdag och då bokas resan!!! YÄÄ!

♥ Tack för nu..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0