Växthuseffekten - my ass.

Okej. Har jag fattat detta rätt? Är det snart April? Är det snart vår? Eller va?!
Jag vet att Mars är en lurig månad.. man vet liksom aldrig vad det blir för väder.. men hallå.. nu är det så illa så jag fick gå ut och skotta?!Samtidigt är jag lite splittrad.. är det mysigt..?
Jag sitter trost allt framför datorn och brasan är i full gång bakom mig..
Lite härligt kanske det är med snö? Eller?

Idag blir det bara att vara hemma och mysa. Man vågar knappt åka någonstans i detta vädret. Så Mims, kommer till dig en annan kväll! Det är ju jobb imon igen också. så man får väl passa på att göra.. absolut noll.

Idag är det 196 dagar kvar tills vi åker flickor!

image213 Sverige byter vi mot.. image214 Thailand.. Snart.

Hugsie!

Var dig själv. Det är så mycket lättare än att vara mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0