"Vaa fan, den tjejen dansar med håret!"

Ojojo. Igår blev det mycket. men helt okej kväll i stort sätt..

Vi började med att äta oss så otroligt mätta hemma hos mig. Vi är braa på att laga mat! (typ)
Efter det började festen. woho. Vi är bra på att festa. Ja.
Amor var nästa anhalt. Underbart ställe när man har lite pengar faktiskt.

Men gah va mycket folk det var på Centrum. Människor som kastade med sitt hår, bråkade i trappan och var allmänt as jobbiga. Det är där en viss bartender kommer in.. Åh va du gör det värt att gå till Centrum.. mums haha!

För er som är lite mindre lyckligt lottade och inte kan vara med på våra fester så ska jag visa er hur det ser ut!

image212
 Ja, det är video HAHA.
Nicoles Bilder 053
Uppladdat av nicoliis

Nattliga besök är bra.

Ikväll blir det bio med Mims. Filmen är inte bestämd än men.. bara hon underhåller mig är jag nöjd.

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: emma

vilken film blev det? åh ja vill ha alla bilder. :) thiih.. delade mappar. :) tack för igår vännen. loove

2008-03-23 @ 21:53:35
Postat av: Anonym

man har ju sätt det sen det började första gången och om och om igen...men man tröttnar aldrig

De va så lite så, gör om det igen om det behövs :)
Aha ok, där ser man hade aldrig trott det, men då måste dina föäldrar vara ett fint par om dom fick en sån vacker dotter...

2008-03-23 @ 23:47:30
Postat av: Jonna

Va fina ni ar flickor! Fan vad jag saknar er! Och forovrigt, vem fick du besok av och vem har kommenterat over mig?? I need to know the details baby! Kiss

2008-03-24 @ 00:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0