Va i helvete?!

Himla skit! Jag trodde vi höll på att värma upp jordens yta?! Ändå vaknar man till detta den 17.e Mars!? F*ck

image194
                  Ja, Glassbilen är min granne. Han är nog lika glad över snön som jag..
image195
                                                                    Kyla i fast form.

Så jonna.. Lite text till dig.
Njut så länge du kan och sug ut varje solstråle du får!
För du ser ju hur det ser ut här hemma. Detta var kl 9 imorse så det är mycket värre nu. NJUT!
BTW Sex and the City har premiär om 96 dagar! Så boka den dagen flickor. Ni ska med! Punkt.

Kommentarer
Postat av: ellie

värm dej lite framför brasan åt mej!

2008-03-17 @ 21:58:28
URL: http://bollisbellis.blogg.se
Postat av: Jonna

Men shit. Alla som snackar om att de e sa varmt hemma i svedala... Tji fick ni eller? Har nere har det slutat regna for tillfallet och ar ca 45 grader eller sa. Ratt varmt men vi kan inte bada sa vi ar mest i air condition hus haha. Och jag bokar 96 dagar framat nu! Vill se nuuu! Jag saknar min underbara teve dar hemma pa vaggen, njut ni av alla teknik, den saknas stort! PUSS

2008-03-18 @ 03:35:39
Postat av: emma

96 dagar bkoat!!

2008-03-18 @ 15:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0