The Hills!

Jag har precis upptäckt en superkul serie. Jag är säkert super-efter men jag såg den först i lördags.
The Hills.
Jag har försökt hitta vad hela serien skulle kosta men om jag fattat rätt så är den inte slut än?
Ändå hittar jag en bild på en dvd med dom? hm.. Säg till om ni hittar den till as bra pris nånstans!
Men alla är självklart supersnygga och det är en sån där "Är det reality-eller-ljuger-dom-serie?"
Hur som helst.. älskar du Sex and the City-andan? Då ska du absolut kolla på The Hills!

image216
Jag är faktiskt lite kär i huvudkaräktaren Lauren, men har ju bara som sagt sett några avsnitt.

Btw.. nytt rekord på bloggen idag. Ih

Kommentarer
Postat av: Titti

Jag älskar The Hills! :) Fin blogg du har förresten! Och jag fick också nytt rekord på min blogg idag, vad är ditt rekord? :D

2008-03-24 @ 22:55:19
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: ellie

ge mej box 2!

2008-03-24 @ 23:57:04
URL: http://bollisbellis.blogg.se
Postat av: Jonna

Bloggen ar finfin, men man ser inte kommentarerna? Finare an innan iaf, mycket bra! Jag saknar att kolla pa teve och film... Saknar dig. Puss

2008-03-25 @ 01:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0