Rihanna filmerna och kvällen.

Så igår äntligen hade dagen kommit. Dagen D. Dagen då vi flickor äntligen skulle till Sthlm för att se på
Umbrella-flickan. Jag skyndar ihjäl mig på jobbet för att vara klar när Emma kommer. Byter snabbt som satan om och åker upp till Vågen där vi ska möta upp Elli. Då händer det.. Då ringer kära Ellinor.. "Jag har fått punka på bilen.."

AAHH! Jag har aldrig velat slå henne så mycket som då! Eftersom min pappa är en hjälte så fixade han till reservdäck och vi fick åka in på verkstaden.
"Asså, denna gången är det verkligen inte jag som krockat!" utbrister jag för att slippa blickarna.. igen haha.

Hur som helst. Efter en ganska så dyr historia var vi på väg till huvudstaden.
Här har ni bilder från en (trots var aftonbladet säger) riktigt bra konsert!  Filmerna kommer lite senare.  
Please dont stop the music!





Top 5:
♥ Elli fixar punktering.
♥ Emma säger "exuse me" till Adam Tensta och fattar inte att han är svensk.
♥ Ida blir galen när hon ser "Idol-Ola" och vill ta hundra bilder.
♥ Emma måste slänga sitt nya fina paraply för det får man ej ta med in.
♥ Alla vill döda Emmas GPS eftersom den vilseleder oss mer än en gång.

En lyckad kväll. Tack vännerna. ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

ja man hade ju gärna åkt dit själv :)

2008-03-13 @ 19:37:08
URL: http://sandraliksom.blogg.se
Postat av: Anonym

ohja. enkelt bäst

2008-03-13 @ 20:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0