Ops I shoped again..

Men nu får det vara nog.. aa nästan. hittade en ganska söt top på H&M jag tror jag ska köpa med. hmm.. Ajjabajja!

Idag har varit en ganska mysig dag faktiskt. Har jobbat och sen gått lite på stan och strosat. Somnade framför tv.n innan och har sen dess gjrot chokladbollar. (Jag kommer bli fet)
Men min framtida man får älska mig ändå, Okey?!

Det blev visst inget bongo idag som ni märker, eftersom Lazee kommer till stan imorgon. Då befinner vi oss på Oleary´s och dansar till honom. (Om han bli frisk, för vissa tönt-stjärnor töntar sig ju och är "sjuk") Lägg av grabben! Vi dissade Bongo för din skull! Så nu kommer du och sjunger för oss imon! Yes box!

Eftersom jag är hejdundrans snäll så bjuder jag på några bilder. Det jag shoppade idag. En skjortklänning och ett armband. Såå snyggt med thights under! På sommaren blir det utan men kanske med shorts. Eller bara bikinin under..? Åh sommar..

 Fiint.

 Bli frisk!!

Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Om det är profilbilden du menar har jag redan skrivit ett inlägg om det. Kika under min kategori "Design&Blogg Hjälp"
Lycka till! :)

2008-03-26 @ 21:06:57
URL: http://sandranatasha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0