Nu sitter vi here

Jaa, Nu sitter vi här. Båda med gårdagens smink på oss och båda bädligt osexiga. sån blir man när man går ut..

Igår var la sådär ute flickor va? Kvällen började med att vi gick till Olearys.. där det var fullt.
Så vi åkte hem och kollade på The melodifestival där. Bra rockat Charlotte!
Efter det åkte vi åter in till stan. Då fanns ju bara Centrum kvar.. så där fick det bli...
Ganska lite folk.. och alkoholen tog sådär bra..

Hur som helst blev det donkan på kvällskvisten.. MEN.. nu har jag bestämt mig för att det är slut med sånt..
på riktigt!! 

Varför?.. anledningen är denna bilden.. Emma du är sjukt söt. Jag ser överkörd ut..

image193

Hur som helst. Nu ska jag jaga iväg Bella från min säng.
Kärlek.


"What you gonna do?
Are you gonna cry?


Kommentarer
Postat av: emma

ush hemsk bild kallar jag det där! det ser ut som jag har bakåtslikat flörtigt äckligt hår!!! ahha det ser ju inte speciellt ljust uut.. blää

2008-03-16 @ 15:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0