Nu beger vi oss!

Idag har mycket hänt..

Jag har äntligen fått tummen ur och köpt en digitalkamera. (Eftersom lillebror sålt hans som jag alltid snodde innan) Så ni kan gissa va mycket bilder som kommer läggas upp här! Det är en svart/silvrig Kodak M873 (för dom som bryr sig ett skit..) Den är naturligvis finast i världen och just nu det jag leker med mest. Shibeng.

Idag blev det också klart att vi imorgon kl 5 ska ner och boka våran Asien resa. Vi hittade ett kanon erbjudande som inte går att slå. Så nu gäller det att på 6 månader fixa allt som behövs fixas innan man åker hemmifrån i tre månder. Kameran är ju klar iofs.. men jag måste fortfarande skaffa Visa-kort.
(Ja, jag har fortfarande Maestro och ja, jag vet att jag är efter)
Och sen den största delen.. få ihop alla pengar. Suck.

Hur som helst blir det inte Bongo ikväll eftersom vi som sagt ska spara  pengar.
Ganska skönt. Detta innebär att jag hela kvällen kan kolla på vänner och Sex and the City.
Oh ja tillfredställd!

Joonas, förlåt. men imon ses vi! Promies!

Kärlek.  ----> ♥ <-----

Kommentarer
Postat av: Jonna

ah va KUL! lyllos er haha. Men nar jag kommer hem forvantar jag mig att ocksa fa ga till bongo mitt i veckan halla! PUSS

2008-03-06 @ 08:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0