Nicole gillar Länsförsäkringen just nu

Igår kom då resultat på vad min bil är värd. Oj va det var över förväntningarna. Eftersom jag köpte bilen för ungefär samma värde två år sedan. Jag har gått back ca 2000 kronor på bilen.. på två år! shit.
Det är nice.

Så hittar ni en bra snygg bil så säg till! för nu börjar letandet efter en ny..

Igår var det jobb in på sena natten. Vi började vid 17 och slutade vid 24. Folk blir odrägliga när dom dricker..? Även den blygaste killen var uppe och dansade på scenen. Hur som helst.. Idag är jobb igen, dock tuffare eftersom jag börjar klockan 18 och slutar 04 på natten. Men ska man iväg på Asien-resan så får man väl kämpa..?

Resan betalas btw på Tisdag och gick på 7800 tur och retur Jonna (för nästan tre månader).
Din nyfikna jävel! Då är allt inräknat i det priset. Avbeställningsskydd och allt.
Själva biljetter kostade bara 4500 något, det var flygskatten som var ganska dyr.
Den som sved..  
Och ja, självklart är det "Välkommen-hem-fest-Jonna!"

Ne mina kära vänner.. jag ska städa, hoppa in i duschen, leta bil och sen bege mig till jobbet igen. uh.

Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: ellie

du glömde berätta hur duktiga vi va. å om fred flinta. haha!

2008-03-08 @ 14:19:18
URL: http://bollisbellis.blogg.se
Postat av: Jonna

Later mycket bra! mycket bra!

2008-03-12 @ 10:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0