Nelly.se/Rihanna Rocks

Idag har vi ääntligen betalat våra biljetter till Asien. Så nu är det klart.. den 6.e Oktober 08 åker vi till Thailand och kommer inte hem förrän den 20 December 08. Det ska bli underbart! Jag längtar så flickor. Vara borta med mina bästa vänner i nätsna tre månader. Wow.
Spara inte slösa gäller!

Min klänning hann fram i tid också. Yääy! Men jag har lite beslutsångest om jag ska ha den på lördag istället..? hmm.. Nej. Det blir imon. Jag tog lite kort för den var så hot. Och skinnjackan är också köpt btw..

image184 ballt..
OOj spegeln var kladdig.
Ryggen är tuffast.

Och helgen är faktiskt redan planerad!
På fredag är det jobb. Stor beställning. tungt. Lördag är det däremot utgång! Vi ses ute!

Kram!

Rihanna Imorgon!..

Kommentarer
Postat av: emma

08 inte 07 :)

2008-03-11 @ 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0