Mitt liv igår, idag och snart

Igår var det Lördag och det blev godis och melodifestival. Trevligt att tjata lite med dig Mims.
Eftre mimmi hade åkt fick jag lite tråkigt och gjorde helt om i min garderob. Oj va fint det kunde bli där inne!
Taadaa! Eftersom jag är sjukt snäll så ska ni få se bild. Nu är det ju bara folk som vatt i min garderob innan som ser skillnad.. men ni andra får ju se hur vackert det blidde.

image169 

Efter det ringde Jonis och återigen.. jag är sjukt snäll.
Så jag körde hem honom säkert till sin säng.


Idag är det ju Söndag och då ska man typ.. umgås med familj och grejer har jag hört?
Jag pallar inte det just idag så jag skippar nog att åka till Farmor och äta middag.
Hmm.. Ja.
Kan man kolla på Sex and the City boxen igen eller är det typ, Hey, jag har inget liv? Hm.. Neee.

Snart är det Tisdag mina vänner. Jag längtar så tills det äntligen är bokat och klart att vi ska åka!
Det är underbart att se fram emot saker. En annan sak som snart sker är ju Rihanna i Sthlm! Niiice Shit!

image170← Honsägerhejdå


Kommentarer
Postat av: ellie

coolt bruden.

2008-03-02 @ 21:18:39
URL: http://bollisbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0