Men sug!

Åh. Jag blir sur. När man äntligen får veta något kul och börjar se fram emot det så ställs skiten in!
Lazee, kan du sluta upp och vara så lazy! Spela för oss här i lill-staden!

Så eftersom planerna för ikväll sprack så diskuteras den fortfarande. Vad gör man liksom?
Jag har precis tvättat hjärtat också. Så fin hon blidde. Städat köket och ska nu tvätta lite. Så kul har jag just nu..
Elli, Jag vill ju ut lite granna! Bongo öppet? Annars är det högstadie disco på huset. HAHA! yää.

Ska hämta mammis snart med och åka till IKEA. Det är beroendeframkallande?!

Over and out. 

image236  Kylie - Nu-di-ti.. / Its time to strip.. strip.. down.

Kommentarer
Postat av: emma

akiiit snygg blogg!! ja vill med lära mejj. tell me tell me

2008-03-27 @ 17:55:37
Postat av: ellie

wow. vilken snygging som har den hära bloggen dåå;)

2008-03-27 @ 18:34:06
URL: http://bollisbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0