Lycklig/arg

Idag är det tisdag. För den som missat det..

Jag har en "orkar-inte-göra-något-med-någon" dag idag.
Jag åkte hem efter jobbet, bakade chokladbollar och har suttit framför tv.n hela dagen. Jag förbereder mig inför Thailands resan som är om ca 200 dagar genom att gå upp lite i vikt. Niice.

Tills nu.. min kära far ringer och säger: Hej, Jag har köpt bil till dig.
Ursäkta? det är ju mina pengar? haha.
Ah, hur som helst så har vi nu hittat bil och ska åka och köpa den imorgon OM den ser bra ut såklart.
Vi har fått bilder och den verkar superbra.
Såå skönt. Äntligen ha egen bil igen!

image198
Det är inte Pärlan.. men det är hjärtat..♥

Okej, Det var den lyckliga biten av inlägget.. detta är den arga delen..
För i helvete! Den där jävla Denise på P3! Stick!
Och för i helvete målar-tanter!
Ni kan inte stå utanför jobbet kvart i tio när jag börjar tio!
Så,
Tack och Adjö.



Kommentarer
Postat av: emma

den ser skit snygg ut :)

2008-03-18 @ 20:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0