Lördag den 15 Mars

Åh lööööööördag! Jag älskar dig.

Igår var det jobb igen. Jag jobbade långpanna och igår blev det 15 timmar. Sånt man måste offra sig för om man ska till Asien i tre månader. Det blev inte så himla sent. vi var därifrån vid tolv. Så härligt. Emma du var duktig!
Tack för att du ställde upp!

Idag blir det däremot ut och ha roligt. Det var ett tag sen nu så jag hoppas det blir exkta kul.
Nu banne med ska vi in på Olearys!


Och för er som inte kolla på vänner slaviskt.. Sånt här är vad ni missar. bästa ever!
   

Nej. Duschen kallar.
Pussas!

Kommentarer
Postat av: sunce86

haha bästa...man måste vara fan av vänner!

De va av ren slum jag gick in på din sida och blev överraskad av hur söt du var så tänkte bara säga hej...
och fråga dig vart du kommer ifrån!?

2008-03-23 @ 22:24:55
Postat av: sunce

finns det någon annan möjlighet och höras än via bloggen? skulle varit kul och lära känna dig lite!

2008-03-24 @ 14:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0