Lite kär..

Åh. En riktigt mysig fredagskväll faktiskt. Emma lämnade mig nyss i mitt kalla hus. Jag fick besök av både Ida och Emma ikväll. Ida var mest här för att utnyttja det faktum att jag har en symaskin. Ja för man måste ju se slampig ut när man ska jobba på en bilmässa? Så man syr in sina arbetskläder till ministolek? haha.

Och ikväll har jag visat Emmis hur underbart vackert det är i thailand och vad hon har att vänta sig. Vackert shit.
Vi ska även "pro-tatto" oss där nere. Så vi kanske tar tummen ur och gör det här hemma sen. Hon i nacken och jag på handleden. Vad ska man göra för motiv..? hm.. Naturligtvis såg vi lite SATC också.

Idag hade jag lite småsurt på dagen så jag åkte och köpte lite nya saker till rummet. Åh!! Världens finaste lampa hittade jag! Vad så tvungen att köpa den!
Det är inte ofta jag blir kär i saker.. man när jag väl blir det är det romantik på hög nivå!!
 Du är vacker.

Det är här jag borde säga "Ne, ska sova nu" men nee. Råkade säga att jag kunde hämta vänner i stan ikväll. Puh. så får sitta här i två timmar till.. minst. Så.. Ne.. tv nu. Puss och Porr på er alla.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Glad pask pa dig darling! Jag vill att ni festar at mig ikvall! PUSS

2008-03-22 @ 12:11:54
Postat av: Anonym

oh va fin lampa vart kan man köpa den i jkpg??

2008-03-22 @ 22:20:09
Postat av: emma

jaaa världsmysigt

2008-03-23 @ 11:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0