Life as is should be.

Idag är en betydligt bättre dag än igår..
Jag tog med Elli och visade henne bilen idag..
Hon kramade om mig och tackade mig att jag levde. Det är en riktig vän.. och en skadad bil.
Eftersom bilden är tagen från sidan så framgår inte riktigt hur långt däcket tryckt in..
image172 Åh Pärlan..♥


Emma, Bellan och Nicole har idag gått runt till varje resebyrå i stan typ och kollat upp vad våran resa till Asien i oktober kommer att kosta. Det var överaskande billigt. Så hittar vi inget bättre så bokas resan inom kort. Vi tänkte att det är bättre att kolla ordentligt.. istället för att ta första bästa. Jag menar, tänk va vi kan shoppa för dom pengarna för istället!

image173 Snaaaaaaart flickor!!


Just nu är hela pappas släkt här och jag vet faktiskt inte hur mycket längre jag orkar gömma mig i mitt rum..
Trist.


Jonna. Lugn. Jag mår bra. Det var som sagt bilen som tog mest stryk.. Men tack underbara vän att du bryr dig om mig och inte har glömt bort din häftigaste vän fast att du är på andra sidan jorden! Hoppas du har det underbart! Det förtjänar du!

Och johan! Imorgon kommer jag till dig och köper digitalkamera! Då hjälper du mig få ett superpris eftersom du är så söt?! Ah gud va bra! ♥

Rihanna: 8 Dagar kvar!!!

Kommentarer
Postat av: ellie

de va läskigt. hjulet satt helt klart väldigt fel! lilla apan då.

2008-03-04 @ 23:23:18
URL: http://bollisbellis.blogg.se
Postat av: Jonna

Klart jag inte glommer bort dig. Mina vanner ar alltid viktigast! Hoppas verkligen ni hittar en billig och bra resa, pengarna drar verkligen ivag nar man ar borta... Har just lagt 2500 spann for en tredagars segling... hmm... haha.. Karlek! puss

2008-03-05 @ 03:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0