Jag smäller till dig!

Okej, Seriöst..?!
Är du en människa som skratta vid väldigt fel tidpunkt på bion?
Eller suckar du högt när filmen inte håller dina mått?
Eller diskuterar du hur dålig filmen med dina vänner medans den spelar?
Eller är du bara allmänt dum i huvudet?! Stämmer detta in på dig så stick från min blogg nu!

Om det framgår så kom jag och Mims nyss hem från bion. Vi lyckades hamna framför ett gäng killar som hade väldigt mycket åsikter och bakom ett gäng som tyckte filmen var rolig? (Den handlade om krig och död?!) 
Jag fattar inte.. är det fucking svårt att hålla fucking tyst?! Varför tror du den där irriterande björnen kommer fram innan filmen och ber dig snäll men ordentligt att hålla käft?! Ah vuxna människor!
Och jobbigt att man går på bio och alla känner alla. Liten stad är sådär kul ibland. 

Hur som helst gick vi och fikade innan bion och hade hur trevligt som helst.
Efter det såg vi "Vantage Point". Vi tyckte båda den var helt okej.  


Nej. Nu ska jag hoppa i soffan och kolla på tv.
Natti på er! ♥

Kommentarer
Postat av: ellie

oj den vill ja me se!
men du den där björnen är ingen björn, de e ju kung fu panda;) haha.

2008-03-24 @ 10:50:00
URL: http://bollisbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0