Hot Hot Hot

Åh. Kom precis ut ur bastun. Så himla skönt. Man blir verkligen helt lagom varm och trött efteråt. och hungrig?

Ikväll blir det till att åka ner och hyra en film. Lite godis tom kanske? mumma. Eftersom min familj inte sett 1408 så ska jag nog tvinga dom att se den. Grymt bra! Alla som inte sett den borde genast se den! Tips!

Flickor! Jag är fortfarande en dag efter men ida påminnde mig att det är ju faktiskt tisdag idag..så.. Bongo imon?
Det var ett tag sen vi delade på klyftpotatis med tsatsiki och pratade dirty. Do it again tomorrow?

Puss på er allihop!

image217

Kommentarer
Postat av: mimmi

Men det är ju inte tzatsiki! Jag funderar på att ställa dom till svars angående deras falska promotion av klyftpotatis med tzatsiki när det bara är någon jälva vitlöksdip.

2008-03-26 @ 22:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0