Hjärtat är min.

Ohja. Nu står hon där ute. Jag blev riktigt impad över hur välskött bilen var. Så fin så. Självklart fick hon hänga med mig hem! Bilder på min nya bil (Renault Clio Röd) kommer imon.. för nu är det sent.

Där har ni också förklaringen till att jag inte skrivit inlägg idag förräns nu.
Det tog sin tid att åka till Borås, hämta bilen, vänta på "Hassan" i en timme för han hade "glömt " att vi skulle komma och kolla på den.. dah Hassan!  

Och idag tror jag att jag åkt på en förkylning? Ushamig.
Jag har haft ont i huvudet, vatt hängig och näsan bara rinner. Nysa brukar vara skönt.. men att nysa var 4.e sekund är ganska irriterande faktiskt.. Man missar ju så mycket man vill se.

Och nu ska jag avreagera mig som vanligt. 

Nummer Ett:  "Hassans" fru fick inte komma ner och träffa oss eftersom dom var musilmer.
Hon fick inte "visa" sig. Vi vill inte se dig, okej?

Nummer Två: Politikerna har nu gett oss alkohol tillstånd på Vågen Sjöbo. Haken..? Den får bara serveras inne i lokalen.. inte på ute serveringen. (Ne för herregud, tänk om folk blir fulla uatnför glasdörren!) Deras resonemang var att sjön (Vättern) ligger för nära!? Alla som bor i Jönköping vet att piren ockås ligger rätt nära sjön va? och vad har dom..? Jo vänta nu.. AH!! ALKOHOLRÄTTIGHETER PÅ UTESERVERINGARNA! sKÄRP ER FÖR FAN!

Jag är sjukt trött just nu och ska lägga mig i sängen och kolla på Sex and the city.. som vanligt. Loving it.


Hugsii.

Kommentarer
Postat av: emma

NICOLE!!! jag med. :d säsong fyra snart! jippi.

2008-03-19 @ 22:43:56
Postat av: Jonna

men halla e dom efterblivna eller? gott med ny bil, da kan du hamta mig i stockholmo nar jag kommer hem ;) hihi puss

2008-03-20 @ 02:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0