Glad påsk på er mina vänner.

Idag är det Långfredag. Skönt! Jag vaknade typ nyss. Underbart.
Det är det påsken handlar om. bli tjock och sova länge! (Där av låååååångfredag)

Igår var det full fart på mig. Vi hämtade ut våra biljetter till Asien den 6.e oktober. (Idag 199 dagar kvar!)
Efter det var det banken. Bilen är nu äntligen betald och MIN!
jag råkade shoppa lite där emellan också. Ops.
Och sen fick jag en frilla hos frisören. Eller aa.. det blev mjukt och frääsht (Uttryck lånat av P3 Denis!)
Det får ni bilder på.. När jag orkar göra mig snygg.  
Kvällen spenderades med familj och släkt då mina kusiner tittade förbi. Mysigt.

image203image204

Hela familjen åkte nyss till Götet så jag är helt själv hemma. Vad gör man då liksom?
Ikväll blir det nog att titta förbi en fest man är bjuden till, men det är imorgon den stora festen är!
Hos mig. Flickor jag längtar! Glöm inte köpa med er det ni fick tilldelat!

Ne, nu ska jag göra vettiga saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0