Det är därför man röker.

Skönt. Jag vaknade nyss. Fast att klockan är 16 har jag faktiskt bara sovit 11 timmar. Jobbet varade nästan exakt fram till 04 inatt och det var verkligen jobb ända till slutet.

Det skulle ha varit ett bröllop för ca 450 pers. Det kom bara 250. Såå skönt. Men dom visste ändå hur man körde med personalen. Det var mycket springande och det gör lite ont i fötterna idag.
Hur som helst så jag ska börja röka inom en snar framtid. Jag har insett att man då får väldigt mycket mer rast. Varför då? Jag andas.. Borde inte jag få andningspauser? Neeeeeej då. Nicole fick passa alla borden och springa som en galning medans de andra fyra som skulle sprungit med mig satt inne och rökte.
Hoppas dom hostar ihjäl sig! Det är en himla tur att man dricker kaffe då och då för det fick bli min ursäkt att smyga iväg i fem min.
Sugmänniskor.

Trots detta var de flesta jätte gulliga och det var helt okej. Timmarna flög iväg och jag märkte inte ens att jag jobbat i 10 timmar. Niice. Kan ha varit för att jag blev frågad 7 gånger om jag var singel och 5 gånger om när jag slutade och ville hänga med på efterfest? hm. haha!
Elli, Jag saknade dig!!

Så eftersom jag jobbade häcken av mig både Fredag och Lördag nu så tyckte jag så snyd om mig själv så jag beställde hem kläder från nelly.se
image178image179
Oh Yes.

Klänningen ska självklart användas på Rihanna om den hinner kommer fram! Hoppas!

Rihanna: 3 dagar kvar!!


♥ Kärlek till er♥

Kommentarer
Postat av: emma

sjuuuuukt snygg klänning!!! skit snygg.. ååh ja vill med ha så snygga kläder! bra att tiden gick fort! du är lätt värd klänningen! saknar deej

2008-03-09 @ 18:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0