Ärenden och vuxna grejer

Japp. Idag har det sprungits massa ärenden. Därför kunde jag inte leka med Jonas idag heller. Bu
Men vi träffas nån dag snart sötnos!!

Först blev det banken där jag äntligen skaffade Visa-kort. Det var ju hur enkelt som helst..?
Varför har jag skjutit upp det så länge? Efter det bokade vi äntligen våra resa. Nu ska vi bara betala pengarna och vänta tills den 6.e oktober då vi reser iväg. helgen innan förstår ni alla då att det är stor avskedsfest/ 20 års fest eftersom ellinor och jag båda fyller den veckan.
Ååh så kuligt.

Idag fick vi också papper från försäkringskassan. "Ni är ej vållade till skadorna på fordon" Daah..
Så imorgon ska vi åka och hälsa på pärlan och ge vidare papperna till viktiga människor som bestämmer om hon ska lagas eller om det blir en ny bil för mig.


Bildbevis på resan! Ah!

 

Och sen hade jag tårkigt så min nya kamera underhöll mig..

      
       Apa/Bror                            Nicole               HAHA!! pappa ser märklig ut?..



Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Buuuuuuuuuuuuuuuuuu ;P

2008-03-06 @ 22:22:04
Postat av: Jonna

Hur lange blir ni borta nu da? Jag forvantar mig en hejdundrans fest! Forresten sa forvantar jag mig att ni har en valkomstfest for mig nar jag kommer hem haha... Det ar jag val anda vard eftersom ni alskar mig? Plus att jag nu vill veta vad er resa kostar haha! PUSS

2008-03-07 @ 02:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0