Är det måndag? Ne tisdag? Nee..? Jag är förvirrad!

- Niiiicole!! När börjar du idag?
Så vaknade jag imorse. Jag börjar tio mumlar jag och vänder mig om i sängen igen.
- Aha. för fem minuter sen då?! Säger min lillebror.
Panik. Jag hoppar upp i sängen och skiter i att sminka mig eller äta något. Jag tar bara på mig och borstar tänderna i superfart. Riiiktigt bra jobbat tycker jag att vara redo att börja på jobbet klockan 10,20.
En kvart från sängen till jobbet! Ballt.

Hur som helst var det dött på jobbet så jag hade sådär mycket att göra. Fick gå ut och skotta hela framsidan.
Dum som jag är så sket jag i att ta på mig jacka så nu är jag förkyld till tusen!
 
Idag är det tänkt att jag ska hänga med mor min och köpa en ny mobiltelefon till henne. Hon har haft min gamla nu i typ 6 år. (Jag fick den 1999, så ja den är paj) Så nu är det dax för en ny! På tiden kanske?

Det här är så bra så jag nästan trillar av stolen!




Kärlek till er mina underbara vänner och ni andra. Nu blir det lite The hills för min del!!

Jonna: Ser man dom bättre nu?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Way better! Me like. At massa gott at min om ni gar till Bongo! Jag lever pa grot for tillfallet....

2008-03-26 @ 04:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0