Adjö och utskällning till P3!

Idag tog jag farväl av Pärlan. Hon stod där, helt ensam.. söndrig.. och ledsen. Stackars liten.
Jag hämtade saker jag hade lämnat i bilen eftersom hon i övermorgon ska skrotas.
Detta innebär ju att jag måste hitta en ny bil. Jobbigt. Suck. Kan jag inte bara vinna en så slipper jag leta?
 
Idag mår jag sådär halvbra. Sovit 4 timmar inatt och mår illa? inte bra inte. Men jag vet att jag har lovat Jonas att vi ska ses! och jag håller vad jag lovar.. (oftast!)

Detta är en riktigt roliga vecka faktiskt (Dyr!)
Imorgon ska vi äntligen ner och betala resan till Thailanden den 6.e oktober-20 december. Loving it!
Då har vi äntligen biljtetterna i handen! Woo ballt!
På onsdag är det Rihanna på hovet!
Hon är snygg men vi ska vara snyggare!
Bilder kommer i massa såklart från konserten!!
Åh jag hoppas så att klänningen hinner komma! 

Och allvarligt?! För i helvete P3, sparka den där jävla Denise martu eller hur fan hon stavas! Cp dålig brud!

Annars är allt sagt med kärlek.
Smack!
image181

Kommentarer
Postat av: ellie

e de dina läppar?? haha.
btw. ja har köpt nytt lypsylläppglans ida. yeah!

2008-03-10 @ 21:34:15
URL: http://bollisbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0