29.e Mars

Åh mysigt. Jag vaknade vid ett idag. Sedan dess har jag hunnit.. äta pizza och städa lite.

Blir nog bara att sitta hemma hela dagen idag. Jag har dankat efter lite med The Hills fakiskt. Illa. Så det måste jag ta igen! Men frågan är vad man ska hitta på ikväll..? Någon som vill underhålla mig..? Jag kan erbjuda ett helt hus för familjen sticker iväg. Woo!

Som ni märkte så var gårdagen sådär kul ute faktiskt. Det var supermysigt att vara hemma och äta pizza (ja två dagar i rad..) och fixa till sig med Bella. Ute var dock inget att ha..
Varför var alla 14-åringar ute igår? Ni ska sova!?
Förlåt Nalle att vi bara gick..

Nu blir det The Hills. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0