sol vind och vatten..

Sol, vind och vatten?

Njea.. lite sol fick jag idag i alla fall. Slutade halv fem idag och åkte snabbt som satan hem och la mig i trädgården! Där låg jag till klockan blev halv nio tills Elli väckte mig. Thats right.. jag somnade haha. Underbart skönt.

Idag när jag åkte bilen hem så spelade denna låt i mina högtalare. Ännu en låt jag egentligen inte borde gilla! Dels för att den är svensk (är sådär impad av svenska låtar) och dels för att det är veronica som sjunger. Men jag gillar den.
Vad tycker ni?

"saknar din pappas familj, mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig"




Kommentarer
Postat av: niklas be

ska du åka på alla dom där ställena? australien, malaysia mm?? fan vad skönt i sånafall.. hur dyrt blir inte de?

2008-07-02 @ 21:50:24
URL: http://niklasbe.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv: ja, det gör dem verkligen. man hinner inte med allt man vill hinna med. :S

2008-07-02 @ 22:13:11
URL: http://fejkatleende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0