Kvällen

Kvällen

God kväll alla bruna fina människor där ute. Idag är ännu en solig och underbart vacker dag. Gosh. Jag börjar bli bortskämd nu. Sol ska det vara! haha. Har efter jobbet legat i poolen och bara glassat. Så nice. 
Ikväll ska jag och Bella till Piren igen.. Eller jag antar piren bella? Haha. Mötas i stan ska vi i alla fall göra om två timmar typ. Så jag måste hoppa in i duschen och välja kläder snart ju. Det blir en lugn kväll eftersom Ellis jobbar morgon och jag natt. För ja.. som ni förstår.. ett bröllop till imonrgon natt. Då jobbar Nicoliisen från 17,00 till 04,00. Goa elva timmar. Hm.

Vad ska ni göra ikväll folks?

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Anonym

grillfest hos lena.!! :D så nu är jag mätt coh go. eller aa fest kanske inte man ska kalla det men grill och lite dricka.!!! miss you darling

2008-07-25 @ 22:58:48
Postat av: emma

det var från mej. du fattade nog det.

2008-07-25 @ 22:59:09
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0