Inne & Ute-lista

Inne & Ute-lista

Inne
♥ Att vara trevlig- Vem vill inte mötas av ett leende och få ett tillbaka?
♥ Att panta burkar- Ta jobbets pantbukar och vara möljövänlig med gott samvete!
♥ Rosa- Underbart fin färg
♥Pojkar ifrån andra städer- I think you know..
♥Sushi- Gaah gott
♥Fina sms- Jag tror inte det finns något bättre än söta sms
♥Mittbena/hästsvans- Ja mittbena är tillbaka, stronger than ever!



Ute
↓ Trisslotter- När fan händer det plötsligt liksom?!
Jobba- Jag är sjukt trött på vardagen nu.
Gå till doktorn- Jobbigt att hålla tiden när dom ändå är försenade!
↓Randiga legging med prickig klänning- Ja ni hör väl..? 


Bilder från google.se



Håller ni med mig eller inte? Berätta!







Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är en vanlig, roman eller vad man säger;) Läs den, supersöt bok!

2008-07-14 @ 16:06:18
URL: http://akesdottir.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

jag vet en brud som gör ett nytt inlägg och sedan kommenterar det inlägget runt tusen ggr sen tar hon bort det så är hon längst upp på aktiva, men kan inte säga vem det är det blir sånt hysteri då :p

2008-07-14 @ 16:17:07
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha bra lista!

2008-07-14 @ 16:48:14
Postat av: dezi

jag håller med dig:).

hoppas du går in på min blogg och skickar iväg en liten kommentar:)

2008-07-14 @ 19:00:59
URL: http://deezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0