En liten hemlis..

En liten hemlis..

Är att jag är absolut inte är trött. Jag har bara varit ledig en dag på evigheter käns det som och ändå har jag lyckats vända på dygnet! Det var iofs totalt värt det eftersom igår var bästa kvällen ever. Jag är ledig på tisdag också som tur är. Sköönt. Och nu är klockan över tolv. Detta innebär att det är bara 83 dagar kvar till resan. Oj va det börjar gå fort nu! Det enda vi pratar om nu är resan och det märks att vi börjar bli spända. haha. Jag menar.. 75 dagar hemmifrån. Helt själva.. Tre flickor från lilla Jkpg ska ut i stora världen..

Vi börjar bli vuxna nu mina underbara två vänner.


Pussycat Doll- When I grow up








Kommentarer
Postat av: Lisa

Aaw, hehe :) snart blir det väl din tur!

2008-07-14 @ 01:01:02
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Becky

Svar: Ja precis dom verkar ju verkligen toppen =) ska nog köpa mig ett o testa.

2008-07-14 @ 13:35:18
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar pussycat dolla

2008-07-14 @ 16:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0