Alltid samma folk på aktiva listan?

Alltid samma folk på aktiva listan?

Hej bloggen!
Idag är det underbart fint väder ute.. och vad gör Nicoliis? Jo hon sitter vid datorn. Illa. haha Jag ska iofs snart lyfta på häcken och ta mig något att äta. Är gryymt hungrig!

Idag när jag loggade in på blogg.se så slog det mig.. är det inte alltid samma gamla bloggar på aktiva listan? När tröttnar vi på dom? Eller blir det tvärtom.. Man hittar sina favoriter som man återkommer till hela tiden? Är det därför dom stannar. En del tycker jag är så himla tråkiga så jag undrar va fan dom ens ha blogg för överhuvudtaget? Men.. vem vet.. Så kanske någon tycker om min blogg. (Den jäveln vill jag snackar med!)

Vad är det som gör att det alltid är samma bloggar på listan?
Förklaring tack..






Kommentarer
Postat av: sarahn

håller med dig. Alltid samma bloggar.

2008-07-03 @ 23:19:49
Postat av: Linda

det har jag oxå tänkt på

2008-07-04 @ 15:18:53
URL: http://liiwnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0