Uppdatering

Det är nu, när jag sett lite mer än halva boxen av Sex and the city som jag insett att mitt liv är skrämmade likt "Carries". Jag blir arg, arg för att jag inser det nu.. några år för sent. Att man ens kan tillåta folk att köra över en och trampa på en när man redan ligger ner. Om och om igen.  Men precis som Carrie ska jag ändra på det. Alla gör misstag. Även jag.
Nej är ordet som gäller! 

Igår var det fest för att jag är hemma igen och inte varit ute och skakat rumpan på två veckor. Har åldersgränsen på Centrum blivit lägre?!  Och denny.. jag vill passa på att säga förlåt för jag inte höll mina löften och inte såg ansiktet haha! Vi träffade även söta emmis ute med fler. Och så ett tips: Orka tjura på folk du inte känner.. hm.
Bilder från en lyckad kväll bifogas. Även den omtalade publicerade bilden på nightlife.se

Let go of the past and look forward to the future.
Old wounds will heel, in time.
Find your soulmate and when you do..
Then, It's time to never let go..


image79    Jag och Ida    
image80   Jag och Denny   
image81    Ida Ellinor Och Jag  

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: emma

neeeeeeeger

2008-01-19 @ 22:38:53
Postat av: ellie

du e kul. å lite brun me okej då. hoppas din dag har varit bra, å hoppas att du kunde sova inatt. ja kommer inte å kunna sova på typ en vecka. men du vi ses ju imorrn. puss neger!

2008-01-21 @ 00:24:48
URL: http://bollisbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0