Tillbaka i åäö-landet

She's back bitch.
Herregud! jäävla va kallt. jag kom ju ihåg att det var kallt.. men seriöst! För ca 40 timmar sedan låg jag och klagade på att det var varmt. Det ångrar jag nu. Bittersweet att vara hemma. jag har saknat mina flickor som tusan. Hur mycket upptäckte jag ikväll när det var fika på Vasas. Ni är underbara. Vita, men underbara haha.

Grymt fint var det i alla fall. Underbart vackert land om man åker till de rätta platserna och människorna är så snälla och hjälpsamma. Liiiiiiite för på i vissa fall men hey.. det är okej dåra. Förutom strandpojken.. du kunde fått vara mycket mer på.. hm.. haha. Mycket har gjorts och setts i alla fall, Men istället för att skriva typ 73 sidor om min resa så visar jag det i bilder. det brukar uppskattas mest..
Men eftersom det finns sisådär 400 bilder så får ni det bästa.. duger? Enjoy

Imorgon är det välkommenhemfestnicole som jag själv fixat. haaa!
Går fortfarande på Afrikatid, så bli inte arg när jag somnar vid tolv imorgon!

Btw. Rihanna snart!! ah!
Love



 Spelade vacker pojk på lokalbuss  Ee i början?
  Mami & Nicole  Ja, jag är barnslig.   Alla som inte dansar?

 Vi är normala i Paradise  Min bästa gayvän. Icee creeaayyme?

 Min bästa havsvän!  Även jag kan posa. eller?  Vattenfall


Kommentarer
Postat av: emma

guuud vilka fina bilder. shiit va härligt det ser ut!! ja vill me dit. åååh

2008-01-17 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0