Seriöst, fuck you right back.

Nu har det gått typ ett dygn sedan vi sprang på dig och du nöjt sa att du hört den ganska gamla nyheten. Kunde du inte lett lite mer och vara lite mer självbelåten? Jag brydde mig inte sådär jätte mycket just då utan rykte mest på axlarna och intalade mig själv att det var ingen alls. Men så fort jag vaknade idag började jag tänka på hur mycket du störde mig. och nu är jag jävligt irriterad. så ja. seriöst, fuck you! Sluta gotta dig i andras olycka. jag försökte få det att funka, flera gånger om. och även om du hade rätt, så håll käft. Tönt.

Idag var en lyckad dag på jobbet. Nicole kommer in och ser att kaffemaskinen haft fest inatt och sprutat vatten över hela golvet. Suck. Dagen fortsätter med att larmet går. Ännu mer suck. Inte bara en gång utan två. Efter det slutar terminal och telefon att funka. Superbra. Men positiv som jag är så löste jag allt, för jag är fucking bra. 
Men mina underbara gäster var ändå nöjda, såklart.

Idag får jag träffa Mr right now, tydligen. (Enligt han själv)
Joonas lilla. Äntligen promenad ikväll! Efter mycket snack men ingen verkstad! woohaa.

Igår var också en intressant dag. Bellis och Bollis skulle på bio och fixar sig sådär mycket. Om vi hade vetat att vi efter filmen skulle till Bongo Bar (fråga mig inte hur vi hamnade där) så hade vi nog försökt lite mer att se vackra ut. Men väl där var i alla fall Idapida och mims. Som lyckats snappa upp några pojkar som skulle bygga bingo? öh. Fråga mig inte om det heller?..
Trevligt en stund i alla fall. Tack för en fin onsdagskväll babes!

Btw, Denny. Vi är 7.a hetast i Sverige från helgen enligt Nightlife.se HAHA.
Och alla sörjer heat..

image85 Kärlek.

Kommentarer
Postat av: ellie

oj va tidig du va ida! nu har ja me fixat min. hihi. gu va vi e bra;)

2008-01-24 @ 18:54:12
URL: http://bollisbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0