inte vetigt.

Sista dagen på jobbet med bellis. Jag saknar redan hur vi dansar till P3 haha. woooo lik woooow

Efter några nöjda gäster åkte Nicole hem och sov. sen blev klockan 6 hm. Tråkdag. vad sägs om att jag skriver när något händer? MEN, Min bil är ren! haha

Jag vill tycka synd om dig, men jag kan inte.
Jag väljer min väns rygg.


Tisdag: Jobb och träna
Onsdag: Bio
Torsdag: Ledigt för att fyllas i med något..
Fredag: Festa
Lördag: Festa
Söndag: Sex and the city!

Ring mig, jag behöver underhållas men är för lat för att själv ringa och boka lektid.

Tröstbilder för tråkigt inlägg:
image82image83

Jättejättegamla bilder på vi flickor.

Love.


Kommentarer
Postat av: ellie

du e ju minst lika brun där ju! aj akommer me sakna dej lilla negerbarn.

2008-01-21 @ 23:16:21
URL: http://bollisbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0