"Friendship never ends"

Igår var en mycket lyckad dag/kväll. Den innehöll allt från lite vila till lite shopping till lite dansande till spice girls.
Och vem gillar inte att dansa till Spice Girls?

Nicole ringer mimmi och klagar på att hon är uttråkad. Bom, där kom shoppingen in.
Lindex har allt rykt upp sig när det gäller smycken insåg vi faktiskt igår. Mycket bra Lindex!
Tyvärr hittades inget annat eftersom mimsan är helt totalt sönderstressad jämt och aldrig låter mig kolla klart.
Ah! Elakt.

I alla fall så bestämde vi oss för att på kvällen skulle vi banne mej ha roligt. Bongo Bar blev det.
Inte direkt ett favoritställe men funkar bra på onsdagar. Det är lagom mycket folk (dvs, vi är hetast) och det är mitt i veckan som man får göra sig lite fin. Någon mer som var där som också gjort sig fin var linn plockepinn.
Det var mysigt att se dig igen Linnsan. Vi är fortfarande bra på att prata.

Har jag btw nämt att mina vänner är coola, så coola att en del sticker till london och ser på Spice girls?
Joho, mina gör det faktiskt.. däför önskades "Wannabe".
Johan dansade lätt bäst och den okända killen dansade lätt fulast.


Denny! Du är skyldig mig drinkar!


Bye Bye bloggen.
image91image92
 
Då och nu. Fortfarande på topp!

Kommentarer
Postat av: ellie

aaaaaahhhhh
Slam it to the left, If you are having a good time
Shake it to the right, If you know that you feel fine
Chicas it to to the front, Uh, Uh, go around

2008-01-31 @ 21:42:17
URL: http://bollisbellis.blogg.se
Postat av: mimmi

Den okända snubben som hoppade in i ringen menar du? Han var ju lätt det härligaste som jag sett på länge! Han borde få betalt.

2008-02-01 @ 15:30:36
Postat av: Ida

Va??! Hoppade in i ringen??!
Ha ha ha ha, han som dansade med rumpan i Johan´s
ansikte typ?! Eller var det rygg?!

2008-02-05 @ 09:13:52
Postat av: Anonym

oh spice!

2008-07-14 @ 16:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0