Express yourself

Idag var det jobb igen. Får man jobba med en mild lunginflammation?
Detta är nämligen vecka 6 jag har haft en otroligt elak hosta som vägrar släppa.
Är du doktor och vill ge mig gratis undersökning får du aaaabsolut göra det.
Och när vi ändå pratar hälsa vill jag härmed förklara för pojkar att ni kan sluta vara rädda för mens och Pms. Eftersom ni själva verkar ha det. Herregud, förlorar ert favorit lag i hockey, fotboll eller någon annan absolut inte livsviktig sport så garanterar jag att ni blir tjurigare än någon kvinna någonsing varit under lingonveckan.
Just saying.. Ingen behöver ju ta åt sig.. hm.

Haha, ellinor älsking, jag ska förklara en sak för dig. Jag är född brun! släpp det! hahaha!

Jag har fortfarande massa tvätt kvar och jag hör att torktumlan tjuter. men jag orkar inte.
Någon mer som äger en torktumlare som sliter sönder kläderna? himla skit!
Vem ska man då ha på sig på helgerna när allt går sönder..? Nee stackarns mig, jag måste shoppa.. igen..


Och på fredag kväll eller Lördagkväll vill jag gärna hitta Mr right.. eller i alla fall Mr Right Now. Så ut med dig!

image84   Allvarligt. döda mig, va snygg.  Mr right now?    


Kommentarer
Postat av: Jonas L

Tyvärr Nicole, men jag är upptagen både fredag och lördag ;) haha

2008-01-24 @ 02:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0