Är det den 12.e snart?

Mars, ja det är den 12.e mars jag vill att det ska bli! 50 cent var helt otroligt fucking bra.. kan Rihanna slå honom?
Jag tror iofs inte det men det blir jäkligt kul i vilket fall som helst. Konsert listan blir i alla fall bara bättre och bättre. Det började knapert..svenskt?! Men bellis och bollis jobbar sig uppåt.
Denna gången ska dock nästan alla flickor med, och platserna är to die for!

Kent 04
Gyllende tider 04
Justin / Timbaland 07
50 cent 07
Rihanna 08

Idag har det varit jobb och träna. Det är mäkta jobbigt men sommaren 08, here I come. Vilodag imorgon.
Ah tack gode gud. Jag är egentligen inte så religös men när det kommer till träning ska man lyssna på herren och vila.. att jag råkar vila lite väl mycket tror jag bara att han tycker om. Vem tycker inte om mig liksom?

I am ledgend var filmen som sågs igår. Shit!
Jag var inte redo på att hoppa till så många gånger!
Jag visste att den var lite läskig men den var ju för fan as hemsk! Och sorglig, mycket sorglig
Det kanske var därför dom bråkade med mig om lillebror min skulle få hänga med in och se den..? Dah.
Men den rekommenderas starkt. Inte minst för att heta Will Smith är halvnaken då och då.. mums.

Det bästa en tjej kan få en lördag kväll är en toppen taxichafför! En som säger till dig att själv byta musik till det som passar dig, ber dig höja, gungar med och fråga om : Söta flickor som vi dansar hela natten lång?
Det är ballt.


image90 Ella, ella ella ey ey ey orka vara snygg.

Kommentarer
Postat av: ellie

bu! har väntat på dej. haha nej skoja bara. men hoppas kvällen vart bra!

2008-01-30 @ 23:26:57
URL: http://bollisbellis.blogg.se
Postat av: Anonym

rihanna ella

2008-07-14 @ 16:35:00
Postat av: Anonym

rihanna ella

2008-07-14 @ 16:35:11
Postat av: Anonym

rihanna ella

2008-07-14 @ 16:35:25
Postat av: Anonym

rihanna ella

2008-07-14 @ 16:35:37
Postat av: Anonym

rihanna ella

2008-07-14 @ 16:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0