You got mail..

OJa. 100 tals varje dag? Nej, jag vill inte ha massa bantarpiller eller jag vill inte köpa 73 böcker och betala för 11! Låt mig vara! Någon mer som håller med? Uh.

image137

I alla fall, innan jag blev sur på alla skit mail jag får så har jag sprunigt lite ärenden idag. Tydligen får man inte lämna tillbaka en film på VIP utan att ha med den dära lilla plastflicka. Vilket också är helt bengt. Så jag fick ta mitt pick och pack och åka till mimmi och hämta den eftersom jag glömde den hos henne igår eftermiddag.
Efter det var det upp och köpa maskindiskmedel till restaurangen då det nästan var slut. Jag visste att det var dyrt men herregud,
2000 spänn för maskindiskmedel?! Det är nog därför en del restauranger går i konkurs..

Ikväll är det som vanligt en träningsdag. Suger lite granna men imon blir det bongo och efter det.. Äventyr. ♣

Pojkar, Visa oss a hell of a time i Växjö för det verkar verkligen som om vi kommer..

Ciao

image138



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0