Tadaa

Måndag igen. Ryck upp er människor! Detta innebär en ny vecka, ny löften och framför allt, en ny start!..
Eh va fan, okej det är måndag, bara.


Eftersom jag nu skrattat och gråtit klart till Sex and the city boxen behöver jag något nytt att varva vänner-boxen med. Några tips? Jag är fortfarande pissed över hur boxen slutar eftersom jag röstade på en helt annan pojk och ett helt annat slut, men trost det rekomenderas den absolut! Varning för sex dock. vaaa?!
Och snart kommer filmen! aahh!
Ellipelli, boka upp dig för vi ska se den!! Du har inget val.

Flickor, blir det bongo på onsdag
?

Jonna, farväl min vän. Ha det underbart fint i Australien och sola åt mig också. Tusen kramar till dig!

image100 Underbart Bra
 
Och är man så vild att man åker till andra sidan jorden
ska man banne mej få en bild på sig på bloggen!!

|Hejdåbloggen|


Kommentarer
Postat av: ellie

men de e väl klaart. ja gör aaallt för dej, de vet du;)

2008-02-04 @ 19:26:56
URL: http://bollisbellis.blogg.se
Postat av: Jonna

haha jag känner mig ärad! ha så mysigt e svedala å sakna mig massa! haha.pussa

2008-02-04 @ 21:56:18
URL: http://jonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0