Shoppaholic

Åh nej, nu har jag lyckats igen. göra av med på tok för mycket pengar!
Aargh! Himla skit.
Jag var iofs TVUNGEN att köpa alla saker jag köpte idag.. eller nästan i alla fall. Jo men annars överlever jag inte!..
eller kanske jag gör. Men oj va fint det var i alla fall.

Igår var det Bongo. Faktiskt trevligt denna onsdagen också. Jag lyckades fånga en del kort som ni ser..
Förlåt Tommy att jag inte gick hem med dig.. Gud vilken förlust när jag tänker efter. Ibland gör man misstag,
att inte sova med dig igår.. det var mitt. Men en jäkla "The Hives-imitation" du har grabben!

 Göttish


Nej. Nu ska jag städa, tvätta och fixa. ( Jag gör allt idag för att slippa träna. Uh)

image162Kram Nicole.

Kommentarer
Postat av: Hemlig Beundrare

Åter igen, Se ni inte hur otroligt vacker hon är, hon har allt man kan drömma om. så fin. :$

2008-02-29 @ 16:38:17
Postat av: Anonym

gott

2008-07-14 @ 17:47:13
Postat av: Anonym

gott

2008-07-14 @ 17:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0