Rekord igen och aa min vardag..

Igår va nyss besöksrekord igen. Jag älskar när ni lyssnar på mig. Do it again! Slå alla rekord någonsing!

Idag vaknade jag första gången på väldigt länge till fågelkvitter. En mycket härlig upplevelse faktiskt! Mer sånt. Jag röstar på våren hela vägen ut. Och eftersom min bruna färg som satte sig från Mauritius börja sticka tillbaka till Afrika så röstar jag egentligen för sommaren!

I alla fall. Efter jobbet åkte jag hem och där fanns Mimmi. Naturligvis hade hon shoppat när hon inte alls skulle shoppa och naturligtvis blev jag såå kär i pennkjolen hon köpt.. så.. aa gissa vad Nicole ska ha på sig Lördagkväll när Adam Tensta ska sjuga för mig. Och jo, han sjunger enbart för mig och Bellis..
Who else?


Mål i Livet: 
  Bo sätta mig i USA
Se alla de sju underverken
Gifta mig snuskigt rikt
Hitta den perfekta mannen
Dö så vacker så alla undrar hur mycket jag fixat.


Jo men visst du kan få mig närsom..

image119

Nej, Nu kallar sminket och Bongo Bar.
Jag lever för Onsdag, Fredag & Lördag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Woooolaaa

2008-02-13 @ 23:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0