På Torsda' äts det ärtsoppa, på Lördag är fest. Men Fredag är bäst.

Underbara Fredag. Det finns nog inget jag tycker om mer än att inse att det äntligen äntligen är Fredag. samtidigt som det är lite sorgligt. det är ungefär samtidigt som jag inser att jag bara slängt bort de andra 5 dagarna till att vänta på Fredag och Lördag. Jag kom fram till att jag lever 2 dagar i veckan.
Bra jobbat tycker jag, vissa lever inte alls.

Jag skulle ha haft ett liv ikväll också men vissa åker ju till Växjö istället! Himla skit D.

Igår var det däremot Torsdag och Nicole var himla ensam. "Jag vet, jag ringer bellan"
Vi kom fram till att film är det självklara valet. Ca 30 minuter senare ringer Ellinor med en darrig röst.
Detta är vårt otroligt smarta samtal.. 
Ellinor: Eehh, Hej, ehm, jag står vid rondellen nu.. aa.. och min bil startar inte..JAG FÅR INTE ENS PÅ VARNINGSBLINKERS!! Asså.. man får inte står här juu! Och allt bara släcktes, min radio bara dog!"
Nicole: Men aa! Ska jag hämta dig?! Fast vänta..bilen kan ju inte stå i rondellen?!
Ellinor: Ne jag tror inte det heller!

Daah, You think?!  Och radion är Bellans största bekymmer? Som gjorda för varandra. 

Efter bogsering och grejer så fick i alla fall jag palla mig ut till Ellinorskrutten. Himla mysigt var det också och vi lyckades som vanligt hyra nån film där de döda snackar. Ballt. Inget skrämmer oss längre.. nästan.

Men imorgon är det som sagt Lördag, as bra. det är utgång med flickorna och vi ska bli onyktra.
Vi hoppas på att se dig ute! speciellt folk som älskar bloggen och följer den slavliknande!
Kameran hänger troligtvis med ut så bilder kommer på Söndagen! Gud va ni fick att se fram emot nu!


image109

Do it the good way - Think twice.
Do it the Nicole way - Just do it.

(Varning för att man kan ångra sig ibland)


Kommentarer
Postat av: ellie

men hallå! hur söt får man va då? tss.

2008-02-08 @ 18:59:31
URL: http://bollisbellis.blogg.se
Postat av: Jonna

Bra, promota biler jag har tagit.mer mer mer. forresten, puss pa er dar hemma.

2008-02-14 @ 03:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0