Ordning och reda.

Nu ska vi reda upp några saker här.. Jag är inte naken på bilden i förra inlägget! Ellis.. jag har linne på mig!
Och vem är du "hemliga beundrare"?Jag blir ju så himla nyfiken.

Idag har det stått jobb på schemat och när jag tagit tummen ur ska jag träna också.. men snaaart.
Himla jobbigt att man bestämmer sig för en sak och sen är för envis för att slarva lite med det. Men eftersom det snart är sommar och man typ måste vara as het så ska man la sätta fart på kroppen lite. Aha! Vintern har en fördel!
Men det var väl den enda..
 
Fina♥/Roliga® Sms på jobbet är underbart. Idag kom nog det roligaste och mest oväntade från Örebro-Albin. 
Jag hyser lite agg mot dig Albin måste jag erkänna. Bara flytta sådära utan att jag ens hunnit fråga chans på dig. Bu. 

Igår kom även lite bilder från förra helgen. dvs växsjö-helgen. Ta hänsyn till att pojkarna är.. ja, lite rubbade.. 
     
              Snyggast ever!      David vill ha gloss              Pierre vill inte!       Emil ha av David


♣Nicole♣

 

Kommentarer
Postat av: ellie

ja tror visst att du e naken. haha. men de e hett så de e lungt;) å de ju tur att man inte e lika vit som väggen iallafall. haha. ja vill me ha bilderna sen ju! haha. rooligt! men hallå ja trodde du saknade målartanterna så mycket att du skulle skriva om dem haha! tsss.

2008-02-12 @ 16:28:00
URL: http://bollisbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0