Lördag i bilder

Så var det Söndag. En dag som man egentligen borde vila ut på och unna sig. Jag får mest panik över att det imorgon är Måndag och då börjar jobbet och man ska göra massa trista saker. Blä. Så idag har bestämt mig för att göra.. absolut ingenting. Det blir till att hyra en film eller möjligtvis kolla på vänner-boxen och äta goda saker som sätter spår på kroppen. 

Eftersom det är idag är Söndag var det ju rimligtvis Lördag igår. Vi var på Centrum bar hela kvällen och det var Adam Tensta också. Han förklarade att staden han kommer ifrån heter så och att han saknade nån? Hm..
Det bästa ever var att vi fick sjunga i hans mick, och vi lät bra! Joho! Det togs väl typ 75 tusen bilder innan jag äntligen fick med hans ansikte. Ja, jag är kort! 
Och Johannes, du är bra!

 image126 Emma och Nicolis..




Så vill jag tackar en viss person för alla de heta meningarna jag fick igår. Vi gör det bäst A.  
Och allvarligt!? 6 kronor för en godisbit?! SEX KRONOR!? Helsike.. Men korven var god!

                                                                                             ♥♥♥                                                                                          

Kommentarer
Postat av: emma

ush vad jag ser ut. hahaha... emma måste verkligen sola tror jag.. hahaha... ser ut som ett lik på mina armar bredvid dej!! bläää

2008-02-17 @ 16:45:17
Postat av: ellie

halva du. å mitt huvud. haha!

2008-02-18 @ 00:12:18
URL: http://bollisbellis.blogg.se
Postat av: Jonna

Ni ar med pa vimmel som vanligt ser jag. Det betyder att inget ar som det inte borde vara. Hoppas ni har det gott dar hemma och inte grater allt for mycket for min skull.Moahaha. PUss

2008-02-18 @ 07:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0