Just a reminder..

Idag är det Onsdag. så ni vet, ifall ni glömt eller nått..

Jobbet gick riktigt bra idag. Bra med folk och jag var utvilad och pigg eftersom jag gick och la mig tidigt igår kväll. Det ska man faktiskt börja göra lite oftare. Det lönar sig.
 
Men inte ikväll. För ikväll är det Onsdag som sagt, vilket vi flickor har gjort till vår mini-Lördag. 
Enda kvällen i veckan faktiskt som vi allihop kan träffas och bara sitta ner och prata. och naturligtvis.. 
klyftpotatis med tsatsiki..
Mums. 
Ikväll är Äventyret. Jag hoppas jag hittar..

Idag firar vi ett års London-dag..

   


Ne, Måste blåsa håret nu. Puss på er mina vänner.

Kommentarer
Postat av: ellie

haha. de står ju nån i telefonkiosken. tss.

2008-02-20 @ 18:47:08
URL: http://bollisbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0