Jem is my name, no one's the same, Jem!

Jag har det skönaste jobb i hela världen. Lätt.

Efter jobbet var det hem till Mims där vi gick ut med hundarna, alla tre.
Herregud! Någonsing försökt skapa världsfred? 
Ungefär så svårt är det att gå ut och gå med Vilda, Zacke och Tellus.
Men jag måste erkänna lite att dom är en stor anledning varför jag är vän med mimmi och ens umgås med henne. Mohaa!

Efter det köptes det godis och vi kollade på nostalgi-videos. Spice girls filmen/dokumentären var först ut.
Dom är banne mej ballast trots att dom är klädda som freaks. Sjukt ful mode på 90-talet kom vi på
och Emma fick faktisk Spice-best dressed priset av mig och mimmi.
Nästa film var nästan lite coolare, i alla fall när det gällde kläderna. Någon som minns Jem?
Otroligt töntigt, nästan så det blir häftigt! Och då jag själv bara kollade på Barbie-som-artist-filmen som liten var det coolt att äntligen vid ålder nästan 20 få se mer av Jem än bara introt haha! Tack för det Mimmi!

image104
Jem is my name. Wow!
http://www.youtube.com/watch?v=20BZID081Vk

Och jag tränade för typ två timmar sen och jag har redan träningsvärk. Hur snällt är det då?
Här sliter jag häcken av mig, bokstavligt talat och allt jag får är ont? Elakt gud, elakt.



image105 Jag älskar snö 


Kommentarer
Postat av: emma

inte snällt alls.. men duktig du är som tränar. :) men gumman. ska vi hitta på nått nån dag? va ett tag sen nu!! miss you

2008-02-06 @ 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0