Hockey-kväll igår och Bongo-kväll ikväll.

Förlåt mina vänner.  Igår efter hockeyn försökte jag blogga men det strulade.. Kommer update nu istället.

Som sagt.. igår var jag på hockey med den sötaste av de söta. Simon C.
Eftersom jag är sådär intresserad av hockey så fick simon bestämma att jag hejade på Färestad..
jag vet vad ni tänker.. Vaa? en jkpg-tjej som håller på Färjestad?!
Men det var bara igår.. Jag gjorde ju faktiskt simon en tjänst genom att skrika heja till dom... Eller två.
Hur som helst. Det var nog lätt den roligaste matchen jag vatt på! Mycket roligt sällskap och mycket slagsmål. Mooha.

Ikväll blir det hur som helst Bongo. Potatisklyftor med tsatsiki.. muums.
Och Tommy! Passa dig ikväll!
Jag tar med kameran och förösker fånga lite bilder ikväll så ni får se våra vackra ansikten lite.

I'm not ready to step in to that.
You given jealousy a face.
I use to think it was a pretty face, I dont anymore.
You.


image157
Finaste bilden ever.


♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

:O

2008-02-27 @ 18:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0